STRÁNKY

sobota, 5. októbra 2013

October new in



New in

Ahojte, je tu už október a mi sme už mesiac v škole ani sa to tak nezdá, ale je to už mesiac od toho krásneho a hlavne bezstarostného obdobia, áno je to už mesiac čo nás opustilo teplučké leto.Ale nemusíme zúfať lebo aj keď nás opustilo toto teple leto, obchody nezastali a stále nám budú ponúkať, oku príjemné jesenné a zimné kúsky, ktoré nás určite zohrejú aj pri srdci. 
Pripravila som si tu pre vás pár kúskov, ktoré pribudli do môjho jesenného šatníka.





 Ako prvé tu môžete vidieť boty, ktoré som mala aj v predchádzajúcom poste. Som veľmi rada, že sa mi ich podarilo zohnať.





 

 Tmavo fialový lak na nechty je určite jedna zo základných must have na túto jeseň.


 Dlho som hľadala malú a praktickú cross body tašku a našla som ju túto som kúpila v F&F.




11 komentárov:

  1. Ešte taká krátka poznámka neviem čo sa porobilo ale môj predoslí post sa dáko stratil

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z kade máš prosím ťa tie topánky? Sú úplne úžasné. Také podobné zháňam už strašne dlho.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V Avione tak tam je obchod, volá sa Pimkie :)

      Odstrániť
    2. viem ktorý :) minule som tam bola, ale nevidela som ich tam :( síce na topánky som sa moc ani nepozerala no ale.. aj tak ďakujem :)

      Odstrániť
    3. včera som bola v Avione a mali ich tam ešte. Boli uplne vzadu

      Odstrániť
  3. velmi pekne :-)
    http://exactlylikeme.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť