STRÁNKY

nedeľa, 1. septembra 2013

Auguste Favorites


My fav products


Ani sme sa nenazdali a už je tu koniec Augusta. Vôbec som nemala v pláne urobiť takýto príspevok, ale spravila som. Vybrala som tu pre vás moje najobľúbenejšie produkty za mesiac August. Všetky produkty, ktoré tu mám som kúpila v dm až na odlakovač ten mám zo sixu.

Vopred sa ospravedlňujem za kvalitu fotiek, nemám dobrý foťák.








Nivea krém do sprchy, keďže to bola novinka musela som to vyskúšať. Určite odporúčam pre tých ktorí fakt nemajú radi ten lepivý pocit po kréme. Dala som to sem ako môj Auguste favorite aj pre to lebo v lete keď je tak teplo a všetci sa lepíme nechceme na seba dávať krém, ktorý nám tento lepivý pocit z násobí.


My skin od Essence patrí k mojím letným obľúbeným hlavne preto lebo je veľmi jemný a hlavne svieži. Ma za úlohu hlboko čistiť, hydratovať a tiež odstraňuje make up.



Nivea baby cream používam ho na tvár, patrí medzi tie krémy ktoré ma neštípu takže ak vás zvyknú štípať krémy na tvár odporúčam vám použiť tento je určený pre deti takže určite nie je tak agresívny ako ostatné krémy.




Konečne som si kúpila červený lak na nechty, číslo 75. 




Ďalší krém na tvár tento krát od Garnier, je určený na suchú a citlivú pleť. Obsahuje výťažky z ruže, ktoré tomuto krému dodávajú veľmi jemnú vôňu.






Úžasný deodorant veľmi silný keď si ho napríklad dáte na seba ráno aj o niekoľko hodím neskôr keď sa budete hýbať budete ho cítiť.



Krásna ovocná vôňa, stvorená na leto.


Prenosný odlakovač, sa zíde do každej kabelky. V krabici som mala  vatové tampóniky napustené odlakovačom. Neviem či to v sixe ešte majú, ale ak by ste mali o ne záujem videla som ich tiež v H&M.

 







13 komentárov:

  1. ten krém do sprchy od nivei si taky plánuji pořídit, vypadá super :) jsem tvá nová čtenářka, jestli chceš, můžeš mě followat zpět :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si ho kúp je fakt božský,veľmi pekne ďakijem za sledovanie :)

      Odstrániť
  2. Nivea :o super výrobky
    Jsme tvoje prav. čtenářky :)) můžeš se taky přidat
    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/2013/09/summer-time.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chcela by som si kupit ten krém na pleť od Garnier aký je ?
    A pozývam ťa na moju giveaway
    lenusmev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne veľmi vyhovuje ak máš suchú pleť tak je na to stvorená, hlavne tá vôňa je krásna

      Odstrániť
  4. Náhodou, fotky sú v pohode :) Ja som tiež neplánovala podobný článok robiť a nakoniec som sa odhodlala :D Ináč ten Dove som tiež mala, len granátové jablko :) vyhovoval :)

    Chcela by som ťa pozvať na giveaway, ktorá prebieha na mojom blogu. Ak máš záujem, budem veľmi rada keď sa zapojíš :) http://just-angelity.blogspot.sk/2013/08/giveaway-278-109.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Náhodou, fotky sú v pohode :) Ja som tiež neplánovala podobný článok robiť a nakoniec som sa odhodlala :D Ináč ten Dove som tiež mala, len granátové jablko :) vyhovoval :)

    Chcela by som ťa pozvať na giveaway, ktorá prebieha na mojom blogu. Ak máš záujem, budem veľmi rada keď sa zapojíš :) http://just-angelity.blogspot.sk/2013/08/giveaway-278-109.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na tu Niveu slyším samou chválu:) Musím si jí pořídit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Balea je nejlepší značka. :) Jinak ten krém mám taky a musím říct, že je opravdu dobrý :) Jinak moc hezká barva laku :) (y) Pěkný post

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tú niveu pre deti používam už asi 10 rokov. Najlepší krém na svete to je, môžem ho použiť na všetko.

    OdpovedaťOdstrániť