STRÁNKY

štvrtok 8. augusta 2013

My pretty blog

Som tu nová

Čaute, už dlho som sa odhodlávala na to, aby som si založila blog. A je to tu založika som si ho myslela som si, že to bude ťažšie, ale až po čase som si uvedomila, že najťažšie ma ešte len čaká a to uspieť.Blog som si založila preto lebo mám veľmi rada módu, jedlo, cestovanie a zároveň písanie tak som to všetko spojila a vznikol mi z toho tento blog. Môj blog nebude nasmerovaný len na niečo špecifické budem tu hlavne písať o veciach, ktoré ma momentalne zaujali. Určite sa možete tešiť na recenzie, ktoré veľmi rada robím,ďalej však už neprezradím. Do úvodu to aj hádam stačí tak len dúfam, že sa vám to bude páčiť a, že sa možno aj inšpirujete. :)


9 komentárov:

  1. Určite to bude zaujímavý blog, iba podľa toho prvého postu :) Držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi pekne ďakujem. :) :) :)

      Odstrániť
    2. Hlavne musíš mať dosť trpezlivosti s tým všetkým :) Bloggovanie sa nezdá, ale je naozajnáročne :) hovorím to preto lebo mám už 2 blog :) a s týám predtým som sekla :) dufam že ti s týmto nesekneš :)

      Odstrániť
  2. Tak snad se bude dařit, abych pravdu řekla, taky jsem si myslela, že blogování nebude nijak náročné, tak celkově vést blog, ale omyl. Ale baví mě to. :) so good luck


    http://nicolwernerova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hlavne že to človeka baví. :) Inak máš veľmi pekný blog.

      Odstrániť
  3. Baví mě to :) a doufám že i tobě. Budu tě sledovat a to ráda :) mužem i mě sledovat :) http://petrusha1992.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Držim palce naozaj. Aj ja som pred približne pred mesiacom začala, myslím si (teda dúfam) že môj blog pekne vyzerá ale nie je to všetko kedže musí aj trochu zaujať. :) A mne sa tvoje príspevky páčia, hlavne ked pridávaš tie typu : Obleč sa ako Miley. :) Dúfam že sa niekedy pozrieš aj na môj blog :) :-*

    Pozývam ťa na moju fashion GIVEAWAY :)
    http://anetabjelakova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, určite si pozriem tvoj blog :)

      Odstrániť