STRÁNKY

nedeľa, 25. augusta 2013

My autumn must have outfit


Autumn outfit




Nerada si to pripúšťam, ale leto sa končí to znamená, späť do školy jedine pozitívum končiaceho sa leta je fakt, že po ňom nasleduje tiež jedno z najkrajších období roka jeseň. Zostrojila som tu pre vás pre mňa ideálny outfit na jesenné obdobie.




Ako prvé mi hneď padla do oka táto károvaná košeľa. Veľmi sa mi páči, ale stále premýšľam či sa mi ju oplatí kupovať za tú cenu, možno niekto si pomyslí že je to málo, ale osobne podľa mňa je ta cena taka trochu vyššia. Ale musím priznať, že košeľa je neodolateľná a hlavne na jeseň božská.

Cena:25.95€, Stradivarius



Mám radšej keď je košeľa otvorená preto som vybrala toto čierne tričko, ktoré sa mi najviac pozdávalo s touto košeľou.
Cena: 9.95€, Stradivarius



Jeansi som tiež vybrala zo stradivariusu. Určite odporúčam kupovať jeansi práve tu lebo majú uplne úžasnú ponuku rôznych jeansov a väčšina z ních stojí rovnako. (Výhodná cena)

Cena: 19.95€, Stradivarius



Topánky sú môj najobľúbenjší kúsok tohto outfitu. Hneď mi padli do oka.
Cena:59.95€, Stradivarius

Jesenné večery už nie sú take horúce ako tie letné tak preto netreba zabúdať na bundičky ja som vybrala jednu bez rukávov.
Cena: 69.95€, Zara (TRF)



Nezabudnite odoberať tento blog. :)














8 komentárov: