STRÁNKY

štvrtok 8. augusta 2013

Môj prvý post





  

Obleč sa ako Cara

Ahojte, dnes som si pre vás pripravila maličký twining čo znamená, že som sa inšpirovala oblečením celebrity a snažila jej outfit vytvoriť pomocou dostupných obchodov, ktoré máme na slovensku. Mojou prvou obeťou twiningu sa stala modelka Cara Delevingne. 

 


 





COTTON STRAPPY TANK TOPTielko, ktoré sa mi zdalo ideálne na toto som našla v Zare v oddelení pre ženy. Tielko je volnejšie takže je ideálne na to aby ste si ho zastrčili do nohavíc a mali ten istý ležérny look ako dosiahla Cara.Cena: 14.95 eur
 
Shortky som našla v Pull and Bear viem, že nie sú farbou presne také ako má Cara, ale strihovo sa mi najviac podobali na tie, ktoré má ona preto som ich sem dala. Cena shortiek bola 25.99 eur teraz stoja 7.99eur

                                                                                   












Ako topánky som vybrala čierne tenisky na platforme, ktoré sú podľa mňa veľmi pekné a hlavne v nich môžu bez problémov chodiť aj dievčatá, ktoré nie sú fanúšičky ihličiek. Cena topanok je 59.99,Pull and Bear  



Čiapku ani okuliare som nenašla, ale určite máte každá doma pekné okuliare alebo čiapku. Tak toto bol môj prvý twining dúfam, že sa vám páčil. A ak máte záujem o viac takýchto článkov stačí to dať do komentu a ja sa vám budem snažiť vyhovieť.












13 komentárov:

  1. Cara je úžasná a tak isto aj jej štýl obliekania.. Na to ,že si to robila po prvý krát ti to vyšlo :) Predsa hľadať niečo v slovenských obchodoch ,čo nosia američania je trošku ťažšie a ak hľadáš niečo presnejšie tak ešte ťažšie. Tvoj blog vyzerá zaujímavo a teším sa na ďalší príspevok :) a pozri si aj môj blog prosím ;) http://hereisjourneyofmylife.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem,este sa v tom tazsko orientujem ako to vsetko funguje,ale snazim sa :)
      urcite si kuknem tvoj blog ;)

      Odstrániť
  2. skadial berieš tie zobrazenia, niekde ten blog zdieľaš?
    http://mimamasarova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. snažím sa komentovať hlavne iné blogy,možno to mi pomáha. :) Blog som nezdielala na žiadnej socialnej sieti. :)

      Odstrániť
  3. ja milujem Cara! je krásna a šialená! no úžasná!
    a super outfit si vybrala! super článok!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento styl je super, ale ke mně by asi moc neseděl:-(

    http://havlikovakarolina.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článek, dělej takových víc:)
    Tenhle outfit se mi moc líbí.

    Get Inspired

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Cara je velmi pekna baba a tento ourfit si dobre vymyslela. Uplne by som rom isla von, teraz ked je tak tropicky:)

    OdpovedaťOdstrániť