STRÁNKY

utorok 20. augusta 2013

Black,black,black.....


Obleč sa ako kylie

Ahojte, mám tu pre vás ďalší twining a to s reality hviezdou Kylie Jenner. Dominantnou farbou tohto twiningu bude čierna, ktorú podľa mňa momentálne obľubuje.





   Čierny jumpsuite ako má Kylie som našla v Stradivariuse.
       
Cena: 39.95 €, Stradivarius

Full length dungarees


Cropped top je tiež zo Stradivariusu ja som vybrala šedú, ale ak by ste mali záujem o čiernu tak aj tú majú v ponuke.
Cena: 4.95, Stradivarius

Basic top
Kylie má na sebe uzavretú obuv, ale mne osobne sa tam viac hodili sandále na vysokom opätku.
Cena: 49.99 €, Bershka





Jej Céline kabelka je božská, ale nanešťastie veľmi dráha. Ako ideálnu náhradu som vybrala kabelku z H&M.
Cena: 24.95 €, H&M




Twining hotový. Dúfam,že som vás inšpirovala k tomu, aby ste si niečo z toho kúpili. 
Nezabudnite odoberať tento blog. :)



2 komentáre: