STRÁNKY

štvrtok, 22. augusta 2013

Arizona party

Ahojte, mám tu pre vás ďaľší post o mojom momentálne naj naj naj naj čaji. Dnes ma svojím dizajnom ohúrila červená fľaša Arizony s príchuťou Pomegranate green tea.






 Pomegranate green tea, momentálne patrí medzi môj najoblúbenejší čaj zo značky Arizona. Určite odporúčam, krásna vôňa a chuť dokonalá.
Cena: 1.29, Billa



Nezabudnite odoberať tento blog. :)












4 komentáre:

  1. Arizona je top! ja mam najradsej tiez tento ale aj zeleny je super!

    Pozývam ťa na Weleda giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ochutnám aj zelený :)

      Odstrániť
    2. Mne chuti najviac ten biely od Arizony. Neviem ci si ho uz pila. Ak nie, ochutnaj :-) je najlepsii

      Odstrániť