STRÁNKY

sobota 17. augusta 2013

Arizona rocks

Ahojte, 

dnes tu mám kratučký post o asi najviac fotografovanej fľaše čaju. Arizonu som prvý raz ochutnala v Čínskej reštaurácii, hneď som sa zamilovala do jej chuti a najviac sa mi páčil ich dizajn obalu čo ma asi prinútilo si vybrať tento nápoj. Dnes som sa rozhodla ochutnať Blueberry white tea.


Arizona čaje mám najradšej na svete, ale Blueberry white tea nebol veľmi podľa mojej chuti, vôňa krásna čajová, ale prišiel mi pri sladký. Aj keď zrovna táto príchuť nebola moja šálka kávy, budem ďalej ochutnávať a piť túto čajovú dobrotu.Určite vám odporúčam ochutnať tieto magické čaje ktoré super chutia a zároveň môžu poslúžiť ako módny doplnok.
Cena: myslím, že okolo 1.30 eur, Billa

PS: Vždy keď ochutnám novú príchuť budem sa snažiť to sem dať.   :)


5 komentárov:

  1. Já miluji čaj a hlavně zelený :P Arizonu jsem zatím neochutnala ale když jí uvidím hned si jí koupím :) Přeji ti hezký den

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já měla zatím jen ten zelenej :) musím zase zajít do Billy :D u nás v penny ČR jsem to ještě neviděla :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam milujem tento čaj ! :)
    Hlavne granátové jablko. Ale nevidela som ho u nás predávať nikde inde, len v čínskej reštaurácii.

    www.nikoletavujisicova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som ich zatiaľ moc nemala. :) -J http://myprettyblog48.blogspot.sk/ P.S. dakujem za koment <3

    OdpovedaťOdstrániť